Ads

Sep 29, 2009

Tentang PRO-STUDENT



Pro-Student ditubuhkan pada 30 September 2009 sempena 'pergaduhan hangat' di antara dua ideologi besar dan berbeza iaitu PENGGERAK MAHASISWA dan PRO-MAHASISWA. Pro-Student dikatakan satu golongan mahasiswa Universiti Malaya yang tidak berpihak kepada mana-mana ideologi dan tidak juga dikatakan 'bebas'.

PRO-STUDENT bukanlah satu ideologi tetapi hanya satu BLOG yang ingin menimbulkan persoalan daripada isu-isu semasa yang berlaku di Universiti Malaya supaya mahasiswa berfikir dengan lebih rasional dan matang.Ini juga penting supaya warga Universiti Malaya tidak ditimpa bala bencana daripada Tuhan kerana keangkuhan dan ego mahasiswa yang membawa kepada pemikiran cetek.

PRO-STUDENT juga akan cuba membongkar rahsia-rahsia di sebalik segala kejadian yang berlaku di UM ini. Kami mempunyai unit perisik dan stalker yang sangat pakar di dalam mengorek rahsia.

Pro-Student berharap agar kita,warga Universiti Malaya, menjadi contoh kepada masyarakat luar dengan berfikir secara mendalam dan bersikap professional serta tidak mudah menunding jari kepada sesiapa.

KAMI PEMIKIRAN BEBAS!!
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl