Ads

Sep 30, 2009

PRO-M-TODAY atau PENGGERAK-TODAY?


UM-Today seperti yang kita tahu banyak menyebarkan berita fitnah dan isu yang mengarut mengatasi pemikiran manusia. Perbalahan banyak berlaku di sudut komen dalam website tersebut. Ada yang menuduh PRO-M yang buat um-today dan tidak lari juga yang menuduh PENGGERAK MAHASISWA yang buat. Blog rasmi PRO-M telah pon mengeluarkan kenyataan hari ini(30sept) bahawa mereka tidak tahu menahu tentang um-today.

Cuba kita berfikir sejenak.

1. Kalau ingat-ingat balik,kat mahasiswakini.com ada rakan media iaitu um-today.com tapi bila da keluar pos penafian di blog rasmi pro-M,alih-alih da takda rakan media kat mahasiswakini.com.. (orang yang selalu melawat mahasiswakini,mesti tahu.)Seperti yang kita tahu,mahasiswakini.com juga ada kene mengena dengan PRO-M (tak percaya,tgk baju pro-m yang berwarna oren terdapat website mahasiswakini.com di bahagian belakang baju).

2.UM-TODAY,MPMUM 08/09,dan PRO-M sering kali membangkang dan menyalahkan HEP dan TNC di dalam hampir setiap isu yang dikeluarkan oleh mereka.Seperti mereka bekerjasama untuk menjatuhkan HEP dan TNC. Adakah ini satu kebetulan atau memang dibuat-buat?

3.UM-TODAY seperti mengAGUNG-AGUNGkan kepimpinan MPMUM sesi ini yang diterajui oleh PRO-M. Kalau tidak percaya,baca laa semua isu di dalam UM-TODAY.

4.Banyak isu-isu di UM-TODAY bersumberkan PRO-M dan MAHASISWAKINI. hurmmm....

Sumber dari http://pmium4u.wordpress.com/category/promosi-pmium/


Mari berfikir sama-sama tentang perkara ini. Adakah PRO-M sudah tidak mengaku mereka terlibat dengan um-today setelah mereka tahu um-today banyak menyebarkan fitnah.? Adakah mereka takut jika mereka 'dihentam' begitu.? Mari fikir bersama sambil makan kuih raya...
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl