Ads

Oct 2, 2009

Perubahan UM-TODAY


Nampaknya UM_TODAY telah menunjukkan perubahan ke atas isu-isu mereka.Pertama kalinya isu mereka datang dari sumber yang berbeza dari sebelum ini. Sebelum ini UM-TODAY hanya mengambil isu dari mahasiswakini,pro-m,MPMUM dan yang sekutu dengannya.

Perubahan yang baik ini menunjukkan UM-TODAY lebih berfikiran terbuka dan tidak sempit.Salah satu isunya ialah "Kuaz Anjur SUDOKU COMPETITION UM 2009." yang diambil bulat-bulat daripada blog SPKUM. Ini adalah kali pertama mereka mengambil isu dari SPKUM. Nampaknya blog SPKUM juga menjadi perhatian UM-TODAY.

Pro-S mengucapkan tahniah kepada UM-TODAY atas perubahan itu. Inilah yang dibawa Pro-S juga. Berfikiran terbuka dan luas. Mungkin perubahan ini adalah berpunca daripada tuduhan beberapa pihak ke atas UM-TODAY yang sering kali dikaitkan dengan PRO-MAHASISWA. Kami harap UM-TODAY tidak menggunakan perubahan ini hanya untuk MENGABURI MATA mahasiswa dengan agenda tersembunyi. Lakukan semua ini dengan rasa ikhlas. FIKIRKAN WAHAI MAHASISWA UNIVERSITI MALAYA!! Hidup Pro-S!!Hidup Pro-M!! dan Hidup UM-TODAY~~
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl