Ads

Oct 6, 2009

PRO-STUDENT digeruni?


Pro-Student adalah satu pertubuhan tidak halal dari gabungan pihak Pro-M dan Penggerak yang baru sahaja ditubuhkan telah menarik perhatian ramai pihak. Pro-Student banyak membongkar rahsia daripada isu-isu semasa di Universiti Malaya ini,tidak termasuk isu luar kampus.

Sejak penubuhan PRO-STUDENT ini,ramai mengatakan Pro-Student berat sebelah seperti banyak menyebelahi PENGGERAK MAHASISWA.

Mahasiswa perlu tahu bahawa PRO-Student ini hanya menimbulkan persoalan daripada isu-isu semasa dan tidak menuduh mana-mana pihak(Penggerak mahupon Pro-M).Jadi terpulang kepada mahasiswa sendiri untuk menilai artikel-artikel yang dikemukakan.Kami mempunyai agen risikan atau dipanggil 'stalker' dan unit terjah maut yang berpengalaman daripada PRO-M,PENGGERAK,HEP dan MPMUM. Jadi semua artikel di dalam Pro-S adalah dari sumber sahih dan pendapat bersama kerana kami adalah gabungan ideologi mahasiswa (berfikiran bebas,bukan parti bebas).

Baru-baru ini,PRO-STUDENT telah menerima satu email dari orang yang tidak dikenali :

"..admin pro-s berat sebelah,nampak sangat ko ni belah aspirasi.da la guna lambang pro-m buat logo sendiri.bodoh!artikel ko suma attack budak pro-m dan mpmum.konon bongkar rahsia,ntah2 sumber mana ko amik.suka hati bapak ko je.hentikanlah sume ni,tutop blog ni.kalo ko tembak lagi,aku carik admin sampai lubang cacing.bia aku tutup mulut ko selamanya.salam"

Mengapa beliau yang tidak dikenali menghantar email begitu?Adakah beliau berasa tergugat dengan artikel-artikel dari PRO-Student?

Jika artikel dari PRO-Student tidak sahih dan tidak benar,takkan ada orang yang suruh MENGHENTIKAN dan MENUTUP blog ini.Tetapi ada yang seperti ketakutan dan memaki hamun PRO-S tidak kurang juga yang mengugut kami supaya kami berhenti membongkar rahsia-rahsia.


Mereka semua kena tahu tak kesah la PENGGERAK atau PRO-M,kami PRO-S mendapat maklumat dari orang kamu sendiri.Ia tidak direka-reka. Unit risikan pro-m kami lebih banyak maklumat daripada unit risikan penggerak kami.Kami akan cuba membongkar satu-satu dari semua pihak.Jika anda ingin mengetahui tentang sesuatu,sila email kepada pro.student10@gmail.com.

Untuk pengetahuan juga,logo PRO-S telah diubah kerana banyak pertikaian. Logo sebelum ini hanya untuk menarik perhatian ramai supaya PRO-STUDENT dapat sambutan hangat. Kami minta maaf jika ada pihak yang terasa. Logo baru kami adalah gabungan daripada harimau penggerak dan background pro-m.

Kami PRO-STUDENT berasa sangat gembira kerana kami telah menjadi perhatian ramai malah digeruni beberapa pihak. Kami akan memenuhi kehendak mahasiswa supaya berfikir secara bebas dan matang,tidak dikongkong mana-mana pihak. Cayalah PRO-S!!
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl