Ads

Jan 19, 2010

Keputusan PRK di UMT adalah permainan Pro-M



Keputusan PRK di UMT baru-baru ini yang mengatakan Pro-Mahasiswa menang besar 11 kerusi daripada 12 kerusi adalah TIPU dan TIDAK BENAR.

Baru-baru ini kami telah menghubungi wakil di UMT dan mereka mengatakan sebenarnya Pro-Aspirasi telah memenangi 11 kerusi,bukan PRO-MAHASISWA dan 1 kerusi adalah dimenangi oleh calon bebas. Pro-Mahasiswa tidak menang satu kerusi pon.

Kami Pro-Student sangat terkejut apabila diberitahu perkara ini. Ini semua adalah mainan media Pro-Mahasiswa yang memberitahu pihak media Pro-Mahasiswa Nasional,Malaysiakini,Harakah,dan media pembangkang lain bahawa kemenangan besar berpihak kepada mereka. Ini semua hanya propaganda mereka supaya Pro-Mahasiswa di IPT lain terus berjuang dan menakutkan pihak Aspirasi.

Lihatlah fitnah mereka sebarkan kepada umum. Apakah agenda mereka mempermainkan mahasiswa di seluruh Malaysia dengan berita ini? Fikirlah mahasiswa,jika mereka boleh menyebarkan berita palsu begini,mesti mereka boleh dan sudah biasa untuk menyebarkan fitnah lain kepada mahasiswa supaya mahasiswa percaya pada mereka. Ini adalah PENIPUAN PALING BESAR yang pernah dilakukan oleh mereka.

Jika anda semua tidak percaya,hubungi rakan-rakan dan sahabat-sahabat anda di UMT.

Hati-hati mahasiswa. Jauhi FITNAH, buka minda masing-masing. Mereka boleh buat apa sahaja untuk mengaburi mata mahasiswa.
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl