Ads

Jan 23, 2010

SPKUM bertemu Khairy Jamaluddin?



Berita yang didakwa Pro-Mahasiswa di Um-Today mengatakan wakil-wakil SPKUM bersama TNC HEP bertemu mengadakan mesyuarat sulit di sekitar Damansara adalah tipu belaka.

Kami Pro-Student pelik mengapa mereka asyik menyebarkan FITNAH dan sentiasa ingin menjatuhkan TNC HEP.

Pro-Student telah bertemu dan bertanya kepada presiden kolej-kolej kediaman mengenai hal ini. Mereka menafikan dakwaan Pro-Mahasiswa berkenaan perkara ini. Pada malam 22 Januari,mereka semua berada di kolej kediaman masing-masing.

"Saya berada di Dewan Pendeta Kolej Ungku Aziz untuk menyaksikan tayangan yang dianjurkan oleh JKP PEKA KK11. Ramai penghuni yang hadir menjadi saksi kehadiran saya di Dewan Pendeta bermula jam 8.00 sehingga 11.30 malam. Saya tidak tahu menahu pasal perjumpaan bersama Khairy Jamaluddin." kata Saudara Fahmi Adilah,speaker SPKUM pagi ini.

"Saya menghubungi Presiden kolej kediaman yang lain,mereka memberitahu pada malam itu,semuanya berada di kolej kediaman masing-masing."katanya lagi.

Lihatlah mahasiswa, permainan kanak-kanak Pro-Mahasiswa yang cuba mempermainkan kepercayaan mahasiswa kepada SPKUM dan TNC HEP.

Yang paling kelakarnya,gambar yang dikatakan bukti perjumpaan mereka bersama Khairy Jamaluddin tidak ada pon gambar wakil SPKUM dan Khairy Jamaluddin itu sendiri. Yang hadir hanya beberapa orang dari HEP sahaja. Mungkin mereka hanya duduk makan sahaja.

JANGAN TERPEDAYA DENGAN PERMAINAN FITNAH MEREKA.!

**sekarang um-today menutup ruang untuk komentar. Biasanya pro-s akan publish blog kami di situ. Mereka takut?



Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl